Hebt u raad en daad nodig betreffende uw Home IT?
Bang om de foute keuzes te maken ?
Ik werk onafhankelijk van verkopers, ketens of merk en bied u dan ook mijn persoonlijke visie op uw problemen of noden.
Elke oplossing die ik aflever is er een op maat van de klant.
Aarzel niet en contacteer me voor een vrijblijvend gesprek.
Steeds weer opniew stond ik elke klant te woord om hem het beste toestel te bieden dat hij werkelijk nodig had.
Een nieuwe GSM , een printer of computer?
Elke klant kreeg even veel aandacht en werd met alle zorg gehoord en werd de best mogelijke service geboden die hij kon verwachten.
Als geen ander leefde ik mij in in de noden van de eindgebruiker, enkel zo kan je een kwalitatieve oplossing bieden , enkele van mijn kerkwaliteiten zijn:
Luisteren
Toegankelijk
Stimulerend
Ik luister om het probleem te begrijpen , dit voor iedereen en tracht vervolgens iedereen met een positief gevoel verder te kunnen laten werken opdat zij hetbeste van zichzelf kunnen geven.
Daar draait first line support immers om , zorgen dat de eindgebruiker zijn werk naar behoren kan doen , zonder wakker te hoeven liggen van de technische aspecten van IT. Het moet gewoon werken!
Vanuit het COMM-team bieden we aan onze klanten bij CM met ons netwerk team, de service, een infrastructuur te voorzien opdat zij geconnecteerd zouden kunnen zijn op ons CM-netwerk van thuis, op kantoor of onze hoofdzetels.
Een nieuw kantoor openen?
Firewalls in dienst nemen?
Wij zorgden steeds voor een vlotte implementatie en een transitieperiode zodat de impact naar de klant minimaal kon blijven.
In mijn huidige rol als "Network infrastructure teamlead" sta ik in mijn sterkte.
Ik neem de leiding over het netwerkteam en ben ik het 1e aanspreekpunt voor zowel business als management .
Communicatie verloopt steeds eerlijk , open en met de nodige duidelijkheid die alle partijen verlangen.
Een nieuw verhaal dat perfect aansluit bij mijn capaciteiten als communicator en verbinder.